Bedrijfshuisvesting nieuws

Zaken doen in deze bijzondere tijd? Zó doen we dat!

Misschien is het belangrijkste kenmerk van een ondernemer wel dat het iemand is die altijd vooruitkijkt. Ook in een tijd als deze. Maar stilstand is vooral achteruitgang. En als die andere tijden straks aanbreken, moet u er als ondernemer gewoon weer staan. Met uw producten en diensten, met uw personeel en vooral met uw bedrijfshuisvesting. En wat blijkt? We zien bij ondernemers een onverminderde interesse voor een andere werkplek. Bij Batenburg Bedrijfshuisvesting gaan de activiteiten ‘gewoon’ door. We hebben in onze dienstverlening maatregelen genomen met het oog op ieders gezondheid. Hoe kunt u er zeker van zijn dat u ons met een gerust hart kunt benaderen? 

Wij hebben onze maatregelen voor afspraken buiten kantoor, voor bedrijfsobjecten en voor afspraken op kantoor onder elkaar gezet in een duidelijk overzicht.

Veilig afspreken bij de (VER)KOOP / (VER)HUUR van een bedrijfsobject

Download de PDF.

Veilig afspreken op kantoor bij Batenburg Bedrijfshuisvesting

Download de PDF.

Dank voor uw begrip. Net als u hopen we op een snelle verlichting van de hele situatie. Tot die tijd is het goed om te weten dat activiteiten rond uw bedrijfshuisvesting onverminderd door kunnen gaan. We wensen u een goede gezondheid en we staan voor u klaar als het nodig is!

Met vriendelijke groet,
Het team van Batenburg Bedrijfshuisvesting & GW Batenburg Bedrijfshuisvesting

Deel dit bericht via social media
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email