Soort object: Commerciële ruimte

64 objecten gevonden

Aan de Langestraat 233 in ’s-Gravenzande komt een winkelruimte van ca. 353 m² VVO groot beschikbaar voor de verhuur! Het object is uitermate geschikt voor onder andere detailhandel activiteiten en komt medio Q4 2024 beschikbaar.

WINKELRUIMTE
Het betreft een hoogwaardige winkelruimte van ca. 353 m² VVO groot verdeeld over twee verdiepingen, zijnde ca. 212 m2 winkelruimte op de begane grond en ca. 141 m2 VVO op de verdieping. De winkelruimte komt medio Q4 2024 beschikbaar voor de verhuur. Het uitgangspunt is dat de winkelruimte casco wordt opgeleverd, met dien verstande dat het overige opleveringsniveau in overleg is. De winkelruimte is onder meer voorzien van:
• Toilet;
• Pantry;
• Ledverlichting;
• 2x airco-verwarmunits op de begane grond;
• 1x airco-verwarmunit op de verdieping;
• Kunststofkozijnen v.v. dubbel glas;
• Frontbreedte van ca. 15,5 meter;
• Betonnen verdiepingsvloer;
• Achteringang;
• Data- en elektra aansluitingen;
• Cv ketel (welke momenteel defect is).

Aan de achterzijde is parkeren mogelijk op eigen terrein en is ruimte voor ca. 2 personenauto’s.

BOUWJAAR
Het pand is in 1975 gebouwd en heeft meerdere moderniseringen ondergaan.

BESTEMMING
Conform vigerend bestemmingsplan ‘’Centrum ’s-Gravenzande’’, onherroepelijk vastgesteld op 25-09-2013, zijn op de locatie gemengde activiteiten toegestaan. De voor ‘Gemengd- 1’ aangewezen gronden zijn bestemd voor:
a. het wonen;
b. detailhandel en dienstverlening uitsluitend op de begane grond met een maximale vloeroppervlakte van 400 m² per vestiging;
c. kantoren met een maximaal bvo van 1.000 m² per vestiging;
d. bedrijven uit ten hoogste categorie B1 van de Staat van Bedrijfsactiviteiten ‘functiemenging’;
e. maatschappelijke voorzieningen;
f. horecabedrijven uit ten hoogste categorie 1 van de Staat van Horeca-activiteiten mits deze inpasbaar is in de omgeving en een representatieve uitstraling heeft.

LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het object is gelegen aan de Langestraat welke zich in het centrum van ’s Gravenzande bevindt. Het winkelcentrum is goed bereikbaar met de auto en met openbaar vervoer (lijnbus 31 of 35, halte Langestraat of Zandeveltplein). Het parkeerdek boven de Jumbo en Lidl is goed voor 200 gratis parkeerplaatsen. Tevens is hier een roltrap en lift aanwezig.

In de directe omgeving van het centrum zijn eveneens voldoende mogelijkheden om gratis te parkeren en is het winkelcentrum fietsvrij. Er zijn diverse fietsenstallingen verspreid rondom het centrum, zodat het publiek altijd op de gewenste plaats het winkelcentrum in kan lopen. Daarmee is het een uitstekende uitvalsbasis voor de ondernemer die actief is in de regio Westland en omstreken.

‘s-Gravenzande heeft bijna 23.500 inwoners (2023), is gelegen in het westen van de provincie Zuid-Holland en maakt deel uit van de gemeente Westland. De gemeente telt per 1 april 2023 bijna 108.600 inwoners. De gemeente Westland bestaat uit elf kernen (o.a. ’s-Gravenzande, Naaldwijk, Monster, De Lier, Wateringen) en qua inwonertal is ‘s-Gravenzande de grootste kern binnen de gemeente Westland. De steden Den Haag, Delft en Rotterdam liggen binnen een half uur afstand. Vanuit alle kernen in het Westland is ’s-Gravenzande zowel per openbaar vervoer als per auto uitstekend bereikbaar.

HUURPRIJS
De huurprijs van het object bedraagt € 57.500,- per jaar excl. BTW.

SERVICEKOSTEN
Geen. Huurder is zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van contracten met de desbetreffende nutsbedrijven.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een waarborgsom of bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van 3 maanden huur, te vermeerderen met BTW.

BESCHIKBAAR
Het object komt medio Q4 2024 beschikbaar.

ENERGIELABEL
Het object beschikt over Energielabel D en is geldig tot 19 februari 2034.

HUURINGANGSDATUM
In overleg.

HUURTERMIJN
Uitgangspunt is een huurovereenkomst voor 5 + telkens 5 jaar. Overige termijnen zijn in overleg met de eigenaar.

HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model dat door de Raad van Onroerende Zaken met bijbehorende Algemene Bepalingen is vastgesteld in september 2012, aangevuld met specifieke bepalingen vanuit verhuurder.

HUURBETALING
Per maand vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijs index (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), met dien verstande, dat de huurprijs nimmer zal dalen beneden de laatst geldende huurprijs.

OMZETBELASTING
Over de huurprijs is BTW verschuldigd. Uitgangspunt bij het tot stand komen van een huurovereenkomst is, dat huurder het gehuurde voor 90% of meer gebruikt voor met BTW belaste prestaties. Huurder zal zich zoveel als in zijn vermogen ligt inspannen om ervoor te zorgen dat niet van dit standpunt wordt afgeweken. Indien op enig moment een situatie aan de zijde van de huurder intreedt waardoor geen recht meer wordt gedaan aan dit uitgangspunt, is huurder gehouden om het daaruit voor verhuurder voortvloeiende nadeel te vergoeden.

COURTAGE
Indien door bemiddeling van Batenburg Bedrijfshuisvesting bij dit object een transactie tot stand wordt gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.

VOORBEHOUD
Eventuele transacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het pand.

ALGEMEEN
De informatie omtrent voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Batenburg Bedrijfshuisvesting geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Genoemde metrages in de brochure zijn gemeten conform NEN-2580 richtlijnen.

Panoramafoto’s

Videotour

Brochure

In het winkelcentrum “Van Hogendorpkwartier” komt per 1 april 2024 een winkelruimte beschikbaar voor de verhuur. De winkelruimte is gelegen naast Kruidvat en Boon’s Markt. Daarmee is de winkelruimte uitermate geschikt voor onder andere detailhandel activiteiten.

WINKELRUIMTE
De winkelruimte is in totaal ca. 509 m2 BVO groot, waarvan ca. 75 m² BVO bestaat uit magazijn- en kantineruimte. Het opleveringsniveau van de winkelruimte is nader te bepalen.

BOUWJAAR
Het pand is in 2013 gebouwd en opgeleverd.

PARKEREN
Er zijn voldoende openbare parkeerplaatsen aanwezig in de omgeving.

LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het object is gelegen in winkelcentrum Van Hogendorpkwartier waarbij gratis parkeren mogelijk is. Ook is het object op loopafstand van bus- en metrostation Vlaardingen Oost en is de snelweg A4 op nabije afstand gelegen. Doordat het object gelegen is aan een doorgaande weg is de locatie zowel met de auto, openbaar
vervoer als ter voet goed bereikbaar.

In winkelcentrum Van Hogendorpkwartier zijn diverse landelijke ketens gevestigd zoals Boon’s Markt, Kruidvat, Primera, Pets Place, Shabu To Go en Verhage. Supermarkt ALDI is eveneens in de nabije omgeving gevestigd. Tevens zijn ook de lokale ondernemers zoals Bakkerij Klootwijk, Slagerij Wapenaar, Aad’s Broodjescorner en Alexanderhoeve goed vertegenwoordigd. Hierdoor is een grote diversiteit aan detailhandel op deze locatie.

BESTEMMING
Conform vigerend bestemmingsplan ‘Babberspolder-Oost’ is op de locatie bestemd tot de voor Centrum aangewezen gronden. De voor Centrum aangewezen gronden zijn bestemd voor:
a. cultuur en ontspanning;
b. dienstverlening;
c. maatschappelijk;
d. kantoren;
e. horeca tot en met horecacategorie 1.

HUURPRIJS
De huurprijs is op aanvraag.

ENERGIELABEL
Het object beschikt over energielabel A++.

SERVICEKOSTEN
Een voorschot voor door verhuurder te verzorgen leveringen en/of diensten ad € 8,- per m² per jaar exclusief BTW ten behoeve van de navolgende leveringen en diensten:

– Algemeen elektraverbruik ten behoeve van algemene verlichting, expeditieruimten,
reclameverlichting, collectieve installaties etc., inclusief meterhuur;
– Algemeen waterverbruik;
– Servicekostenovereenkomsten en controle-inspecties ten behoeve van collectieve voorzieningen,
inclusief technische installaties;
– Onderhoud reclame-elementen;
– Onderhoud speedgate expeditie hof;
– Vervanging lampen collectieve verlichting;
– Schoonmaken collectieve voorzieningen en de openbare ruimte;
– Gladheidsbestrijding;
– Terreinonderhoud;
– Heffingen en belasting voor het gehuurde of de gemeenschappelijke delen, ook indien de aanslag op
naam van Verhuurder staat;
– BTW over de service-elementen;
– 5% administratiekosten.

De werkelijke servicekosten zullen worden doorbelast op basis van jaarlijkse nacalculatie. De promotiebijdrage bedraagt € 11,50 per m2 per jaar exclusief BTW.

HUURGARANTIE
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden huur inclusief BTW en servicekosten.

BESCHIKBAAR
Het object is per 1 april 2024 beschikbaar.

HUURINGANGSDATUM
In overleg.

HUURTERMIJN
Uitgangspunt is een huurovereenkomst voor 5 + 5 jaar. Overige termijnen zijn in overleg met de eigenaar.

HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model dat door de Raad van Onroerende Zaken met bijbehorende Algemene Bepalingen is vastgesteld in december 2022, met eventuele standaard aanvullingen vanuit verhuurder.

HUURBETALING
Per maand vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijs index (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), met dien verstande, dat de huurprijs nimmer zal dalen beneden de laatst geldende huurprijs.

OMZETBELASTING
Over de huurprijs is BTW verschuldigd. Uitgangspunt bij het tot stand komen van een huurovereenkomst is, dat huurder het gehuurde voor 90% of meer gebruikt voor met BTW belaste prestaties. Huurder zal zich zoveel als in zijn vermogen ligt inspannen om ervoor te zorgen dat niet van dit standpunt wordt afgeweken. Indien op enig moment een situatie aan de zijde van de huurder intreedt waardoor geen recht meer wordt gedaan aan dit uitgangspunt, is huurder gehouden om het daaruit voor verhuurder voortvloeiende nadeel te vergoeden.

COURTAGE
Indien door bemiddeling van Batenburg Bedrijfshuisvesting bij dit object een transactie tot stand wordt gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.

VOORBEHOUD
Eventuele transacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw.

ALGEMEEN
De informatie omtrent voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Batenburg Bedrijfshuisvesting geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Brochure

In het centrum van Naaldwijk is per direct een ruime commerciële ruimte beschikbaar voor de verhuur. Het betreft ca. 188 m2 VVO commerciële ruimte op de begane grond en is uitermate geschikt voor dienstverlening en/of detailhandel.

COMMERCIËLE RUIMTE
De commerciële ruimte betreft ca. 188 m2 VVO op de begane grond en in de nabije omgeving zijn ruim voldoende mogelijkheden om gratis te parkeren. Via het centrale Wilhelminaplein is winkelcentrum De Tuinen op zeer korte loopafstand. De commerciële ruimte is onder meer voorzien van:
• Frontbreedte van ca. 7,5 meter;
• Verlaagd plafond;
• Raampartijen voor natuurlijk lichtinval;
• Ledverlichting;
• Verlichtingsarmaturen;
• Verschillende airco units;
• Luchtbehandelingsinstallaties;
• Luchtgordijn;
• Kamer indeling;
• Diverse werk- en spreekruimtes;
• Afgewerkte wanden;
• Data- en elektra aansluitingen;
• Kabelgoten;
• Patchkast;
• Alarminstallatie;
• Pantry voorzien van inbouw apparatuur;
• Toiletruimte;
• Balie;
• Brandblusmiddelen.

Uitgangspunt is dat het object uitsluitend casco wordt verhuurd. Eventuele aanpassingen door verhuurder t.b.v. van de verhuurbaarheid zijn bespreekbaar.

BOUWJAAR
Het pand is in 1925 gebouwd en opgeleverd, met dien verstande dat het object recentelijk gemoderniseerd is.

PARKEREN
In de nabije omgeving zijn ruim voldoende mogelijkheden tot gratis parkeren, waaronder op het Van Tijnplein, het Raoul Wallenbergplein en de Havenstraat.

LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het object is gelegen in een gezellige winkelstraat in het hart van het centrum van Naaldwijk. Daarmee is het object uitstekend gelegen. Vanuit Naaldwijk zijn zowel de Rijksweg A20 en via de verlengde veilingroute de Rijksweg A4 goed bereikbaar. Door de centrale ligging van Naaldwijk zijn omliggende dorpen via het provinciale wegennetwerk uitstekend te bereiken. Ook is de stad Den Haag via Poeldijk goed te bereiken.

Tevens is het object op 5 minuten loopafstand van busstation “Verdilaan” te Naaldwijk gelegen. Hierdoor zijn omliggende plaatsen en steden als Rijswijk, Den Haag, Schiedam, Zoetermeer, Delft, Maassluis en Rotterdam goed te bereiken met het openbaar vervoer.

BESTEMMING
Conform vigerend bestemmingsplan ‘’Centrum Naaldwijk’’ is op de locatie bedrijvigheid toegestaan als detailhandel, dienstverlening en horecabedrijven uit ten hoogste categorie 1b en categorie 2 van de Staat van Horeca-activiteiten. Voor eventuele maatschappelijke activiteiten (tandarts, huisartsenpraktijk etc.) dient er een omgevingsvergunning aangevraagd te worden om af te wijken van het vigerende bestemmingsplan.

HUURPRIJS
De huurprijs van het object bedraagt € 3.500,- excl. BTW per maand.

SERVICEKOSTEN
Geen. Huurder is zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van contracten met de desbetreffende nutsbedrijven.

HUURGARANTIE
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden huur inclusief BTW.

BESCHIKBAAR
Het object is per direct beschikbaar.

ENERGIELABEL
Het object beschikt over Energielabel A++ en is geldig tot 3 november 2031.

HUURINGANGSDATUM
In overleg.

HUURTERMIJN
Uitgangspunt is een huurovereenkomst voor 5 + 5 jaar. Overige termijnen zijn in overleg met de eigenaar.

HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model dat door de Raad van Onroerende Zaken met bijbehorende Algemene Bepalingen is vastgesteld in december 2022 of februari 2015 (e.e.a. afhankelijk van het gebruik).

HUURBETALING
Per maand vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijs index (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), met dien verstande, dat de huurprijs nimmer zal dalen beneden de laatst geldende huurprijs.

OMZETBELASTING
Over de huurprijs is BTW verschuldigd. Uitgangspunt bij het tot stand komen van een huurovereenkomst is, dat huurder het gehuurde voor 90% of meer gebruikt voor met BTW belaste prestaties. Huurder zal zich zoveel als in zijn vermogen ligt inspannen om ervoor te zorgen dat niet van dit standpunt wordt afgeweken. Indien op enig moment een situatie aan de zijde van de huurder intreedt waardoor geen recht meer wordt gedaan aan dit uitgangspunt, is huurder gehouden om het daaruit voor verhuurder voortvloeiende nadeel te vergoeden.

COURTAGE
Indien door bemiddeling van Batenburg Bedrijfshuisvesting bij dit object een transactie tot stand wordt gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.

VOORBEHOUD
Eventuele transacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw.

ALGEMEEN
De informatie omtrent voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Batenburg Bedrijfshuisvesting geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.

Panoramafoto’s

Brochure

De voormalige groenten- en fruitveiling aan de Monsterseweg 6 wordt getransformeerd tot een zakelijke hotspot voor de kantorensector, ondersteund door daghoreca, een auditorium en vergaderfaciliteiten. Met behoud van de authentieke elementen in een modern jasje, ingedeeld in diverse kantoorunits, is deze locatie bij uitstek geschikt voor het MKB en de ZZP’er.

Het rijksmonument is gerealiseerd omstreeks 1929 en in 2023 zullen de renovatiewerkzaamheden starten voor de transformatie tot zakelijke hotspot.

LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Uitstekende zichtlocatie langs een doorgaande weg. Direct gelegen aan de kruising tussen Nieuweweg en Monsterseweg. Op korte afstand van de snelweg A4 (Den Haag-Amsterdam) nabij deze op- en afritten is het knooppunt Prins Clausplein gelegen, waar de snelwegen A4, A12 (Den Haag-Utrecht) en A13 (Den Haag – Rotterdam) samen komen. A20 (Westland-Rotterdam) snel te bereiken.

Busverbinding
Lijn 456 rijdt van Den Haag via Poeldijk, Honselersdijk, Naaldwijk naar Schiedam en bevindt zich op loopafstand van De Klok.

Omgeving
In de nabije omgeving vind je de gezellige dorpskern van Poeldijk met diverse winkels, waaronder een supermarkt.

SOUTERRAIN
Het souterrain is deels begaanbaar en zal worden ingericht met technische ruimtes, opslagruimtes, toiletvoorzieningen t.b.v. horecaruimtes. Via het interne trappenhuis en de nog te plaatsen liftschacht zullen een viertal kantoren te bereiken zijn, welke allen zijn voorzien van natuurlijke daglichttoetreding, perfect geschikt voor ZZP’ers, startups en overige kleinschalige kantoorgebruikers die op zoek naar een eigen ruimte met de voordelen van een groot kantoor.

BEGANE GROND
De begane grond is voorzien van 2 entrees en zal het kloppend hart worden van het gebouw. De voormalige afmijnzaal van de vroegere veiling zal worden getransformeerd tot een groot auditorium met een foyer. Naast de hoofdentree is de daghoreca ingetekend. De horeca zal ondersteunend zijn aan het auditorium en aan het gebouw, maar is ook beoogd dienst te doen als openbare horecagelegenheid, o.a. ook door het realiseren van een terras.

Op de begane grond worden diverse kantoorkamers gerealiseerd, welke uitstekend te combineren zijn.

1E VERDIEPING
De 1e verdieping is te bereiken via het interne trappenhuis en de lift en bestaat momenteel uit 2 kernen. De 1e verdieping is momenteel nog vrij indeelbaar.

De kantoren onder de houten kapconstructie aan de voorzijde hebben de meest authentieke uitstraling en bieden tevens mooi uitzicht op het kruispunt.

De kantoren aan de achterzijde zijn opgesplitst in diverse kantoorkamers en hebben eveneens goed uitzicht op de Nieuweweg.

Vanwege de vrije indeelbaarheid is de 1e verdieping ook uitermate geschikt voor bedrijven met een vloeroppervlakte tot wel 625 m2.

OPLEVERING
In overleg, na oplevering (verwachtte oplevering 3e kwartaal 2024)

UITGANGSPUNT OPLEVERINGSNIVEAU
– Kantoor scheidende wanden, saus/behangklaar;
– Afgewerkte vloeren gereed voor stoffering;
– Afgewerkte plafonds met basisverlichting (led);
– Klimaatbeheersing d.m.v. warmtepompsystemen;
– Vloerverwarming;
– Data- en elektra aansluitingen;
– Glasvezelverbinding;
– Natuurlijk lichtinval;
– Vloerverwarming;
– Gemeenschappelijke toilet en pantry faciliteiten;
– Tag-systeem voor toegangscontrole;
– Brandpreventie voorzieningen.

BTW
Verhuurder wenst te opereren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opereren voor BTW-belaste huur.

HUURTERMIJN
De huurtermijn zal in overleg met verhuurder worden bepaald, met een minimale huurtermijn van tenminste 24 maanden.

WAARBORGSOM
Ter grootte van 3 maanden huur plus servicekosten, beiden te vermeerderen met BTW.

HUURPRIJSHERZIENING
De huurprijs zal voor het eerst één jaar na huuringangsdatum en vervolgens jaarlijks worden aangepast op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks Alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), met dien verstande, dat de huurprijs nimmer zal dalen beneden de laatst geldende huurprijs.

VOORBEHOUD
Onderhandelingen geschieden steeds onder het uitdrukkelijke voorbehoud van goedkeuring door opdrachtgever c.q. eigenaar. Het object wordt collegiaal aangeboden door Malkenhorst Makelaars en Batenburg Bedrijfshuisvesting.

AUDITORIUM
Een geweldige toevoeging aan het kantoorgebouw is het auditorium. Het auditorium biedt veel mogelijkheden voor de huurders en externen voor het geven van presentaties, workshops en lezingen. Het behoud van authentieke kenmerken van het monumentale gebouw in het auditorium zal ervoor zorgen dat de geschiedenis en het karakter van het gebouw behouden blijft en zal bijdragen aan de esthetiek van de ruimte en een gevoel van authenticiteit creëren.

BRASSERIE/LUNCHROOM
Een eigen brasserie/lunchroom biedt niet alleen gemak voor de huurders en externen, maar draagt ook bij aan een gezellige en informele sfeer binnen het kantoorgebouw. Door de catering voor
het auditorium te verzorgen, kan de brasserie ook bijdragen aan de succesvolle uitvoering van de evenementen en bijeenkomsten in het gebouw.

Door deze toevoeging aan het concept van de zakelijke hotspot kan het kantoorgebouw zich nog beter profileren als een moderne, professionele en gastvrije locatie voor bedrijven en organisaties.

AANBOD EN PRIJZEN
Zie prijslijst brochure.

SERVICEKOSTEN
Door verhuurder te leveren zaken en diensten:
– Verbruik elektra en water van het gehuurde;
– Aandeel in het verbruik van elektra en water van de gemeenschappelijke ruimtes en buitenomgeving;
– Beveiligingsdienst & beveiligingsinstallatie algemene ruimtes;
– Brandmeldinstallatie & brandpreventieve voorzieningen;
– Afvalverwerking;
– Schoonmaak algemene ruimtes;
– Liftonderhoud;
– Terrein- en groenonderhoud;
– Over vermelde leveringen en diensten verschuldigde omzetbelasting;
– Periodieke glasbewassing buitenzijde;
– Glasverzekering t.a.v. de volledige buitenbeglazing;
– Onderhoud gebouw gebonden technische installaties;
– Regulier en periodiek onderhoud bouwkundige zaken;
– Periodieke inspectie;
– Periodiek onderhoud algemene ruimtes;
– Gladheidbestrijding;
– Internet- en Wi-Fi services;
– 5% administratiekosten over de bedoelde leveringen en diensten, verhoogd met de daarover de verschuldigde omzetbelasting.

Brochure

Aan de Rembrandtstraat in Naaldwijk is per direct een representatieve winkelruimte van ca. 663 m2 BVO groot beschikbaar voor de verhuur. De winkelruimte is gelegen in het gezellige centrum van Naaldwijk.

WINKELRUIMTE
De winkelruimte bevindt zich in een winkelstraat op een A-locatie in het centrum van Naaldwijk en is hierdoor uitstekend geschikt voor onder meer detailhandel. De winkelruimte is eventueel op te splitsen in 2 winkelruimtes. De winkelruimte wordt in casco staat opgeleverd en is onder meer voorzien van:
• Pui met een frontbreedte van ca. 15,5 meter;
• Meterkast t.b.v. g/w/l;
• 3 toiletten;
• Pantry;
• Verwarming d.m.v. een Cv-ketel.

BOUWJAAR
Het pand is in 1931 gebouwd.

PARKEREN
In de omgeving zijn voldoende gratis openbare parkeerplaatsen aanwezig.

LIGGING EN BEREIKBAARHEID
Het object is gelegen in een gezellige winkelstraat in het hart van het centrum van Naaldwijk. Daarmee is het object uitstekend gelegen. Vanuit Naaldwijk zijn zowel de Rijksweg A20 en via de verlengde veilingroute de Rijksweg A4 goed bereikbaar. Door de centrale ligging van Naaldwijk zijn omliggende dorpen via het provinciale wegennetwerk uitstekend te bereiken. Ook is de stad Den Haag via Poeldijk goed te bereiken.

Tevens is het object op 5 minuten loopafstand van busstation “Verdilaan” te Naaldwijk gelegen. Hierdoor zijn omliggende plaatsen en steden als Rijswijk, Den Haag, Schiedam, Zoetermeer, Delft, Maassluis en Rotterdam goed te bereiken met het openbaar vervoer.

BESTEMMING
Conform vigerend bestemmingsplan “Centrum Naaldwijk” is de locatie voor “Centrum aangewezen gronden” bestemd. De voor Centrum aangewezen gronden zijn bestemd voor:
• detailhandel en dienstverlening, uitsluitend op de begane grond;
• horecabedrijven uit ten hoogste categorie 1b van de Staat van Horeca-activiteiten,
uitsluitend op de begane grond;
• het wonen, uitsluitend op de verdiepingen, met dien verstande dat het wonen op de
begane grond mag worden voortgezet, indien er sprake is van bestaand gebruik;
• ter plaatse van de aanduiding ‘horeca tot en met categorie 2’: tevens horecabedrijven uit
ten hoogste categorie 2 van de Staat van Horeca-activiteiten;
• bij deze bestemming behorende voorzieningen, zoals wegen, voet- en fietspaden,
parkeervoorzieningen, groenvoorzieningen en water.

HUURPRIJS
De huurprijs van het object bedraagt € 240,- per m2 per jaar excl. BTW.

SERVICEKOSTEN
Geen. Huurder is zelf verantwoordelijk voor de contracten met de desbetreffende nutsbedrijven.

HUURGARANTIE
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden huur inclusief BTW.

BESCHIKBAAR
In overleg.

ENERGIELABEL
Het object betreft een gemeentelijk monument, hierdoor is er geen energielabel benodigd.

HUURINGANGSDATUM
In overleg.

HUURTERMIJN
Uitgangspunt is een huurovereenkomst voor 5 + 5 jaar. Overige termijnen zijn in overleg met de eigenaar.

HUUROVEREENKOMST
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt conform het model dat door de Raad van Onroerende Zaken ‘’HUUROVEREENKOMST WINKELRUIMTE en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:290 BW’’ met bijbehorende Algemene Bepalingen is vastgesteld in september 2012, met eventuele specifieke aanvullingen vanuit verhuurder.

HUURBETALING
Per maand vooruit.

HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijs index (CPI) reeks alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), met dien verstande, dat de huurprijs nimmer zal dalen beneden de laatst geldende huurprijs.

OMZETBELASTING
Over de huurprijs is BTW verschuldigd. Uitgangspunt bij het tot stand komen van een huurovereenkomst is, dat huurder het gehuurde voor 90% of meer gebruikt voor met BTW belaste prestaties. Huurder zal zich zoveel als in zijn vermogen ligt inspannen om ervoor te zorgen dat niet van dit standpunt wordt afgeweken. Indien op enig moment een situatie aan de zijde van de huurder intreedt waardoor geen recht meer wordt gedaan aan dit uitgangspunt, is huurder gehouden om het daaruit voor verhuurder voortvloeiende nadeel te vergoeden.

COURTAGE
Indien door bemiddeling van Batenburg Bedrijfshuisvesting bij dit object een transactie tot stand wordt gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.

VOORBEHOUD
Eventuele transacties dienen ter goedkeuring voorgelegd te worden aan opdrachtgever c.q. eigenaar van het gebouw.

ALGEMEEN
De informatie omtrent voormeld onroerend goed is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Batenburg Bedrijfshuisvesting geen aansprakelijkheid worden aanvaard, noch kan aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Genoemde metrages in de brochure zijn gemeten conform NEN-2580 richtlijnen.

Brochure

Vlotlaan 302 – 578, Monster

€ 13.750 per maand

Franklinstraat 8C, ‘s-Gravenzande

€ 3.750 per maand

Honderdland 780, Maasdijk

€ 1.525 per maand

Honderdland 960, Maasdijk

€ 550.000 v.o.n. excl. BTW